czwartek, 7 czerwca 2012

Eksplozja kolorów!


Chwila wolnego, przerwa w sesji, której mam dość. Czekam tylko na atrakcje ćwiczeń terenowych w sierpniu, jak zwykle wybrałam sobie opcję niezbyt popularną wśród osób z mojego roku. Niestety to będzie chyba już ostatni taki wyjazd.


 Paleta mojej mamy. Kolorystyczny szał. Obiecuję, że kiedyś pokażę to co tworzy się z takich kolorów. Do wyboru różne rodzaje kwiatów ;)


Niektórzy podchwycili mój pomysł z fotografowaniem palety, tylko już drugiej strony :) I widać mój pierwszy aparat, a większość radosnej twórczości wykonanej za pomocą niego znajduje się .

2 komentarze:

  1. Kolorystyczny szał, świetne.
    Gratulacje dla Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa jestem tego co powstaje z tych kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Komentarze poniżej poziomu przyzwoitości oraz rekalmy będą usuwane.