poniedziałek, 31 marca 2014


I jest kolejna już wiosna. Już czwarta eee... piąta na tym blogu! 
wiosna 2010 / wiosna 2011 / wiosna 2012  1 , 2 / wiosna 2013  1 , 2


Miała być cała sesja, ale niestety musiałam się pochorować na ten ciepły weekend i w sumie powstało tylko kilka zdjęć. Mimo wszystko nei mogłam sobie darować, bardzo bym żałowała, że nie udokumentowałam wiosny. Widać, że to już mój taki rytułał :)


Na koniec jeszcze motylek, za którym biegałam po krzakach :)

A na zupełny koniec mam jeszcze małą wiosenną refleksję. Uwielbiam własciwie wszystkie kwiaty, ale najmniej takie tradycyjne, nudne róże. Chyba za dużo ich widuję ostatnio na obrazach mamy . Także pewnie zdjęcia róż będę robić i tak, bo to minie ;)


7 komentarzy:

  1. Wiosna jest jak kwitną drzewa !

    ja tam lubię róże <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest jak cokolwiek zakwitnie :) a z tymi różami to wiem dobrze czemu je lubisz :)

      Usuń
  2. Mi motyle uciekają sprzed obiektywu haha Wiosna co roku piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy motylek! Mnie się jeszcze nigdy nie udało złapać dobrze tej istotki na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na dwa pierwsze zdjęcia i od razu jakbym czuła ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, nawet motylka złapałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże stały się tak sztampowe, że chyba wiele kobiet przestało je lubić :) Moimi ulubionymi kwiatami od lat są niezapominajki :)
    Piękne zdjęcia. Bieganie po krzakach opłaciło się!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Komentarze poniżej poziomu przyzwoitości oraz rekalmy będą usuwane.