czwartek, 2 maja 2013





Minęło już ponad 3 lata od pierwszego zdjęcia dodanego na tego bloga. Przegapiłam trochę ten moment, bo dokładnie 24 kwietnia 2010 powstał  »ten« post. Jak widać wszystko zaczęło się od wiosny i kwitnących drzew. Temat po trzech latach wydaje się już z lekka wymęczony, bo co roku mniej więcej w podobnym czasie, w kwietniu powstawały kolejne zdjęcia tego typu (2011; 2012; 2013). Tym razem zdjęcie wiosenne ze względu na pogodę pojawia się dopiero teraz. I jest to zdjęcie nocne, przy którym wreszcie wykorzystałam, prócz kilku programów graficznych, możliwości mojego aparatu ;)

4 komentarze:

  1. Tyle okazji do świętowania dzisiaj ! ;D
    Powodzenia w dalszym blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  2. trzy lata, a ja odkryłam cię dopiero niedawno... gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych trzech :)

    zrobiłaś to zdjęcie jakąś sztuczką fotogriczną czy po prostu długi czas migawki? wyszło świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Długi czas migawki też, ale przede wszystkim dosc spore ISO. Na migawkę potrzebowałabym statywu, a póki co mam go niestety w częsciach...

      Usuń
  3. Trzy lata! Obyś jeszcze wiele rocznic świętowała na tym blogu!:)
    Nocne zdjęcia kwiatów- wow! Tego jeszcze nie było!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Komentarze poniżej poziomu przyzwoitości oraz rekalmy będą usuwane.